שאלה זל זמנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אולי תוכל לעזור לי: אני במתח רב. אני ילדתי לפני שנה וחצי. עד היום אני מניקה. קיבלתי מחזור רק פעם אחת מאז הלידה - בין 2-8 לאפריל2002. כיום אני בהריון - שבוע 20. לפי בדיקות ואולטראסאונד, הרופא "עידכן" תאריך וסת אחרונה וקבע שזה היה ב - 27 במאי. ברצוני לדעת - מתי בעצם ממש ממש נכנסתי להריון - כלומר מתי "נפגשו" בעצם הביצית והזרע ומתי ממש הייתי בהריון. הסיבה שחשוב לי לדעת - טופלתי בדיוק באותה תקופה בגז צחוק אצל ר.שיניים - ולא ידעתי שאני בהריון(אולי לא הייתי) - ולכן חשוב לי לדעת בדיוק מתי הייתי בהריון - כי אני יודעת שגז צחוק מאוד מסוכן לעובר בשלבי הריון הראשונים. אני מאוד מודה לך על עזרתך וגם מאוד בלחץ.