האם מוקדם מידי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הביוץ שלי היה לפני כשבוע אתמול הייתי אצל רופא נשים עקב כאבים בבטן התחתונה והוא עשה לי אולטרסאונד וגינלי יום לאחר מכן עשיתי בדיקת דם להריון (כי לא יכלתי להתאפק) והבדיקה הראתה HCG QUANT 2 IU/L האם זה הריון או שזה בכלל מוקדם לדעת את המחזור אני צריכה לקבל בעוד 8 ימים.
זה מוקדם לדעת,בדרכ 14 יום מהביוץ נראה הריון. ותוצאה שיצאה לך בינתיים היא שלילית בהצלחה
אני עברתי אולטרסאונד כשבוע לאחר הביוץ (כמוך), כי עברתי לטיפול רופא אחר ולא נראה שום הריון או שק עובר , למרות שהייתי (ואני עדיין) בהריון. לפי דעתי תמתיני עוד כמה ימים ואז תבצעי בדיקת דם נוספת.