מחזור שהגיע באיחור בתצורה מוזרה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אינני צורכת גלולות למניעת הריון והמחזור שלי פחות או יותר סדיר. החודש היה לי איחור של שבוע וחצי במחזור, וכאשר הגיע הוא היה בן יום וחצי בקושי. בדר"כ המחזור שלי נמשך שלושה עד ארבעה ימים. אציין כי התחלתי לצרוך ויטמינים החודש. רציתי לדעת: 1. האם הויטמינים משפיעים? 2. האם יתכן שהייתי בהריון ומדובר בהפלה טבעית? 3. מה יכולה להיות הסיבה למחזור כה קצר לאחר איחור שכזה? תודה מראש, מיכל.
הרבה שאלות והתשובות אינם חד-משמעיות. אנני יכול לדעת מה ארע בדיוק, כל הסיבות שמנית אפשריות והדרך היחידה לדעת אם היית בהריון הינה לבצע בדיקת דם (השאלה כמה זמן חלף מהדימום,סביר להניח שגם אם היה הריון ההורמון כבר נעלם מהדם). לויטמינים איין השפעה כזו בדר"כ אם כי אחד העקרונות הבסיסיים ברפואה הוא "ברפואה איין אף-פעם ואיין תמיד". סיבות אפשריות נוספות לאירוע הינם: 1) הריון - בצעי בדיקת דם לנוכחות הורמון ההריון. 2) גופיף צהוב מדמם פרסיסטנטי- שם ארוך להסביר תופעה של דחיית מחזור ודימום לא רגיל
תודה רבה על התשובה