תוצאת בדיקת דם להריון דחוף!!!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עשיתי היום בדיקת דם להריון, אחרי איחור של 8 ימים. עשיתי בדיקת הריון ביתית לפני המועד האמור של קבלת המחזור והתשובה היתה שלילית. התשבה של בדיקת הדם היתה: HCG - B QUALITATIVE (B) > 1000 ברצוני לדעת מה היא התשובה ומהר!!!! בבקשה אשנשים תוציאו אותי מהחוסר ידיעה
שלום שרון. כל תוצאה מעל 10 משמעותה הריון. לפי קישור זה - www.dasinc.com/Part3B.html התוצאה מתאימה לשבוע 4-3 (מה שהגיוני לאיחור - כשבועיים מאז הביוץ + 8 ימי איחור.) שיהיה בהצלחה!
בטא 1000 כבר אפשר לראות באולטרא סאונד! וזה בד"כ בשבועות 6-7.
מזל -טוב! את בהריון.. בהצלחה!