מישהו מוכן להסביר לי?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שבוע 10 לפי המחזור האחרון. באולטראסאונד, הרופא החליט שאני בשבוע 8 . (השבועיים האלו מאוד עקרוניים לי). את שתי הבנות שלי ילדתי בדיוק בתאריך המשוער לפי המחזור האחרון. אז מה פתאום בהריון הזה נוספו לי שבועיים? אז מתי אני אמורה ללדת, לפי חישוב האולטראסאונד או לפי המחזור האחרון? אודה מאוד על תשובתכם המהירה!
ככל הידוע לי אם האולטראסאונד תואם פחות או יותר את גיל ההריון לפי וסת אחרונה, התאריך יחושב לפי וסת אחרונה. אם יש פער של מעל שבוע בין שניהם גיל ההריון יחושב לפי האולטראסאונד. וסת אחרונה זה מדד לא כל כך מדוייק כי אי אפשר לדעת בדיוק את אורך המחזור החודשי שלך ומתי בדיוק היה ביוץ והפרייה.