דם בשירותים, סיבה לדאגה?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ממש מתנצלת על השאלה המגעילה אבל עם הרופא שלי אני אוכל לדבר רק בערב מאוחר.. אני בשבוע29 כרגע הייתי בשירותים עכשיו (ביקור ארוך) ופתאום הכל היה מלא דם.. נורא נבהלתי אבל אז בדקתי וראיתי שזה לא מהנרתיק אלא מפי הטבעת. זה אומר שיש לי טחורים?? זה נקרא טחורים? מעולם לא היה לי כזה דבר.. תודה מראש על תשובך המהירה.
למודאגת. אני לא מומחית, אבל לפני כמה חודשים היה לי דבר דומה, ואצלי זה היה טחורים (רגישות כלי דם באזור פי הטבעת, במיוחד בשעת מאמץ), אז... אני מקווה שהכל בסדר ובהצלחה!