סקירה מוקדמת ע"י ד"ר רוזנברג
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע ה15 להריוני ואמורה לעבור סקירה מוקדמת ע"י ד"ר רוזנברג מרמת מרפא , בנות האם מישהי מכן מכירה את הרופא ומה דעתכן עליו.
הייתי אצלו בסקירה המאוחרת (שמכוסה על ידי מכבי). הוא היה נחמד, אבל זה היה קצר (סקירה מאוחרת תמיד קצרה יותר- כי זה לא פרטי), ייתכן שבאופן פרטי הוא יותר יסודי..... בכל אופן השיקול שלי היה שמכיוון שהסקירה המוקדמת לא מכוסה במלואה, ואת ממילא משלמת המון, אז אם כבר עדיף ללכת על הרופא הטוב ביותר (גם אם המחיר יקר). תשאלי בנות בפורום מי נחשב טוב בסקירה, או שתעשי חיפוש. אבל שוב, אם את לא מעוניינת להשקיע יותר מידי כספים- אז באופן כללי אומר לך שאין לי משהו רע לומר עליו, והוא די נחמד. בהצלחה