כפיפות בטן לאחר לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מעוניינת להפחית את ריכוז השומן שהצטבר בבטני לאחר הלידה. כשבועיים לאחר הלידה נבדקתי אצל רופא נשים שקבע כי אסור לי לבצע כפיפות בטן בטענה "הכל חלש" עדיין. התייעצתי עם רופא אחר (לא נבדקתי) שקבע כי כל התעמלות מותרת מיידית לאחר הלידה. אנא תשובתכם שכן ריכוז השומן בבטן מפריע לי מאוד ולבטח לא אסטטי.
אני יודעת שרצוי לחכות לפחות 3-4 שבועות לאחר לידה רגילה (לא קיסרי) עד שניתן לחזור לעשות כפיפות בטן. נאמר לי ע"י המורה שלי ליוגה וגם ע"י המדריכה שלי בסטודיו C.