האם יש סיכוי להריון????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי בנות! המזור שלי אינו סדיר. הספקתי גלולות לפני כחודשיים ואת המחזור הראשון לאחר הפסקת הגלולות קיבלתי לאחר 30 יום. ספרתי 30 יום מהמחזור האחרון שהייתי אמורה לקבל ב-8.10 היום אני באיחור של 5 ימים. יש לי כאבים מדי פעם בבטן תחתונה בצד ימין. האם זה סימן להריון? אני חוששת לעשות בדיקה ביתית שמה תצא שלילית, האם כדי לעשות בכל זאת בדיקה? או כדי לחכות עוד מספר ימים? אשמח אם תענו לי בהקדם, אני בלחץ.... תודה, מיכל
לעשות בדיקות מהר תתחילי עם בדיקה בייתית זה נותן תוצאות אמינות והכי חשוב מהירות. המון בהצלחה מחזיקה לך אצבעות.
תודה שענית לי. עשיתי לפני כשעה בדיקה בייתית ויצא שלילי. האם יש צורךלעשות גם בדיקת דם? מיכל