IVF - המטומה ברחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר יריב גדעוני שלום. אני לאחר IVF שבוע 8 עם תאומים, לאחר דימומים של יומיים וביקור במיון, נצפו שני שקי הריון עם דופק ולצידם שק\המטומה ברחם בגודל זהה לשני שקי ההריון. מה ההשלכות להמטומה? האם זה יכול להזיק לעוברים? והאם זאת הסיבה לדימומים שהיו? איך אפשר להפטר מהמטומה? אודה מאוד לתשובתך. ענת
הי ענת גם לי היו תאומים והמטומה שנתגלתה בשבוע 13 עקב דימומים,הדימומים יתכנו בהחלט מזה,להפתר ממנה אי אפשר במקרה הטוב היא קטנה ונספגת.אני נכנסתי לשמירת הריון עקב כך. מאחלת לך בהצלחה רבה בהמשך.