אמינות הבדיקה???
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבנות ולרופא, אני אמורה לקבל מחזור מחר ועשיתי בדיקת הריון ביתית והיא מראה לי פס לא כהה במיוחד אבל פס.האם זהו הריון???? או שזה עדיין לא בטוח עלי לציין שעשיתי כמה וכמה בדיקות היום ובכולם יצא פס. אנא עיזרו לי מיואשת שמה התאכזב שוב.
עים יצא פס זא את בהריון לא משנה שהפס חלש
אם את לא בטיפולים (כוריגון) אז סימן ש..את בהריון! לא משנה חוזק הפס. פס הוא פס הוא פס. כעיקרון, הבדיקה מסוגלת (כפי שאמרתי - אם לא מדובר בטיפולים) לשקר רק בשלילי, לא בחיובי. המשך קל ונעים !