תזונה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סופסוף נכנסתי להריון. אני מקוה לשפר קצת את התזונה שלי באופן כללי לכבוד הענין, אבל בשבוע שעבר מישהי שעברה את הריונה בארה"ב הודיעה לי שאסור לאכול דגים - בטח שלא טונה, ואסור לשתות קפה - כי כל אלו מכילים חומר שנקרא מרקורי (אני מניחה שבעברית יש לזה שם אחר) וזה גורם לפיגור. ואני תוהה - האם יש אמת בדבריה? ובכלל - האם יש דברים שפשוט אסור לאכול בזמן ההריון? תודה !
ובהצלחה כעיקרון מותר מהכל ! אבל בהקפדה ולא להפריז כן, מותר קפה , כמובן בהגבלה דג- להיפך , מותר ביותר חוץ מזה בצעי חיפוש ותמצאי עוד מידע
רופא פה בפורום כתב שאין לאכול בשר או דג נא כגון סושי,אך אין איסור על אכילת דג מבושל או מטוגן,כמו כן מה שבריא לכל אדם טוב גם לעובר ומה שמזיק לכולם אז גם לעובר-כגון עודף קפאין,אלכוהול ועישון. שיהיה לך הריון קל והרבה אושר