צירי ברקסטון היקס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22, וכבר מספר שבועות חווה התקשויות של הבטן, בערך 3-4 פעמים ביום, בלי שום קשר למאמץ או פעילות יתר, ואפילו רוב הפעמים במנוחה. ההתקשויות אינן כואבות כלל, אלא יש תחושה של לחץ ומעין "התכדררות" של הבטן, או התקשות שמוציאה את הבטן או חלקה החוצה, כמו בליטה קשה. הבנתי שאלו הם צירי הברקסטון היקס. האם בשבוע כ"כ מוקדם יש טעם לעשות מוניטור ולבדוק אותם? האם העובדה שאין לי כאבים ושהדבר קורה רק מספר פעמים ביום אמורה להרגיע, או שיש טעם לבדוק? מה עושים בכלל? קטי
גם לי יש את אותו הדבר, זה התחיל כבר בשבוע 21 משהו כזה ומשך עד עכשיו - שבוע 27. הבנתי מהרופא שהתופעה יכולה להתחיל מחודש חמישי ושכל עוד אין כאבים שמתלווים להתקשות אין מה לדאוג. מה שאני עושה כשזה קורה (גם אצלי בדרך כלל במנוחה) זה משנה תנוחה - מהגב עוברת לצד וכו' וזה עוזר. מקווה שהרגעתי, בכל מקרה תספרי לרופא שלך. ליבי.