אני בהריון!!! סוף סוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מאד שמחה אך גם מאד מאד מפחדת...ההריון הקודם הסתיים בהפלה בשבוע 8 ולקח לי 9 חודשים להכנס להריון שוב. אני מרגישה דקירות..וברגע שעוברות כמה שעות בלי שאני מרגישה אותן- אני כבר נלחצת... אני כבר רוצה להרגיש בחילות...לדעת שהכל תקין. רוצה כבר לעבור את הטרימסטר הראשון...
מזל טוב גם ממני, מחזיקה לך אצבעות ומקווה לאותה בשורה גם בשבילי...... יעל
לתמר שלום! אני שמחה מאוד בשבילך, עברתי בדיוק את מה שעברת וכרגע אני מנסה להכנס שוב להריון מחודש יולי ולכן מי כמוך מבינה את הלחץ שלפני. אם דבר אחד למדתי מהמקרה הוא לא להכנס ללחץ!!! - תקחי הכל בקלות והכל ילך בקלות. אין סיבה שמשהו יהיה לא בסדר. אז תהי נינוחה ותנסי להנות מכל רגע ותחשבי רק טוב. אני מאמינה שהיה טוב. ושוב שמחתי מאוד בשבילך. בהצלחה ובקרוב אצלי אושר