שלישיה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כלתי היא בהריון עם שלישיה ומטעמי דת היא לא מסכימה לעשות דילול עוברים . מה הם הסיכוים שהעוברים יוולדו בריאים והאם יש סיכונים לאם בלידה ? בתודה מראש
נכון שיש סיכון יותר בהריון רב-עוברים שנובע משכיחות יתר של פגים בהריונות אלה,אך ב''ה עם הטכנולוגיה של היום גם לפגים קטנים יש סיכויים טובים לגדול ילדים בריאים.הסיכון בלידה יכול לנבוע מתנוחת עוברים ולכן זה אישי לכל אחת.יתכן שכלתך תעבור ניתוח קיסרי לכתחילה כדי למנוע סיכון לה ולעובר, מזל-טוב והרבה נחת(פי 3 לפחות)