ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 21 ולא לקחתי לעולם תוסף ברזל בהריון כי לא אמרו לי על כך, ורק עכשיו בפורום קראתי שזה חשוב. (אני עושה בדיקות דם וכנראה שהכל טוב) (זה הריון ראשון עבורי) האם זה נורא נורא? האם כדאי להתחיל לקחת פרי-נטל עכשיו או שמאוחר מדי? האם לאכול הרבה מזונות עם ברזל - כמו כבד? זה יכול לעזור? מאת הלחוצה.....
אם בדיקות דם תקינות,אז אין לך מה לדאוג-גם לעובר לא חסר.אם תקבלי הרבה ברזל (ושאר כל הויטמינים) באמצעות תזונה מאוזנת זה יהיה מצוין.גם לקחת תוספת לא מאוחר,אך אם בדיקות דם תקינות אז אולי אין צורך.
האמת היא שנהוג לקחת חומצה פולית שליש ראשון של ההריון ואח"כ לקחת ברזל. כמה המוגלובין יצא לך בבדיקה האחרונה?