מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 32. בבדיקת אינהיהן יצא סיוכוי למחלה 1:20,000 ולפי גיל 1:650. האם לעשות מיש פיר? מה עלי לשקול לפני כן? אני מבולבלת תדוה........
הסיכוי שלך לילד פגום הוא ממש אפסי: אחד ל- 20000. אני לא הייתי עושה מי שפיר. לא הבנתי ממך איזו בדיקה זו היתה : חלבון עוברי או שקיפות עורפית? בכל מקרה ניתן לעשות את 2 הבדיקות וכמובן בדיקת אולטרסאונד (סקירת מערכות) לבדוק מאפיינים ספציפיים לילד מונגולואיד , לשלול אותם ולשלול צורך במי השפיר. (מדידת אורך ירך, פנים , לב וכו וכו)