דימום אחרי גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני 15 יום עברתי גרידה בשבוע 10 להריון בעקבות העדר דופק עוברי. יום לאחר הגרידה היה לי דימום קל מאוד. לפני יומיים החל שוב דימום קל. הלכתי להבדק אצל רופא הנשים שלי (הוא גם זה שביצע את הגרידה) - הוא בדק אותי ואמר שמדובר בדימום קל שיחלוף אחרי מספר ימים ושזו עדיין תוצאה של הגרידה. אתמול התחיל דימום כבד המלווה בכאב קל המזכיר כאבי מחזור. הדימום הפסיק לקראת הערב והתחיל שוב הערב דימום בינוני עד חזק. האם אכן עדיין מדובר ב"שאריות" של הגרידה? האם ייתכן שמדובר במשהו אחר? סיבוך?
אני הייתי הולכת לבדיקה נוספת אצל רופא אחר.............