שאלה דחופה לרופא- חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 28 לפני 3 חודשים עשיתיבדיקות דם ובחומצה הפולית התשובה היתה 2 NG התחלתי לקחת חומצה פולית 800 מק"ג של סולגר כרגע אני בהריון שבוע שביעי ובבדיקות דם שעשיתי התשובה היתה 24 NG האם יש בעיה עם ערך כ"כ גבוה? האם ערך כזה עלול לפגוע בעובר אבקש מאוד אם אוכל לקבל תשובה בהקדם . רוב תודות תותית
אנני זוכר את הטווח הנורמלי של חומצה פולית, אך בדר"כ באיין פגם אינזימטי בגוף, איין עודף חומצה פולית כי הגוף נפטר ומפרק את החומצה העודפת. בכל מקרה איין קשר בין נזק עוברי ועודף חומצה פולית אלא דווקא עם חסר.