הריון????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 27, הפסקתי ליטול גלולות לפני כחודשיים לאחר 10 שנים של שימוש. בד"כ המחזור שלי אינו סדיר, קיבלתי ווסת בפעם האחורנה ב-9.9 לאחר 30 יום מהמחזור הקודם. לפי החישוב הייתי צריכה לקבל שלשום (8.9) וטרם קיבלתי. אני מרגישה חוסר תיאבון כאבים בבטן תחתונה, והרגשה של "נמלים" ברגליים. האם ייתכן שזה הריון? אשמח אם תענו לי בהקדם אני חדשה בפורום ובעסק הזה בכלל. תודה, מיקה
אני לא חושבת שיש תחושות כלכך מהר.. אבל תעשי בדיקה וכך תדעי! הכי פשוט.