חתך חיץ.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש אפשרות לבקש בלידה לנסות להימנע מחתך?? רוב הנשים שאני מכירה שעברו לידה, חתכו להם בלי רחמים,לחלקן עשו תפירה לא טובה ואחרות סבלו מזה במקרה הטוב לפחות חודש אחריי ,השאלה מה ניתן לעשות כדי למנוע ? ולמה לא קמה זעקה בנושא?
יש אפשרות לבקש לנסות להמנע, אך לעיתים אין בררה, גם אצלי היה חתך בלידה ראשונה, על אף שילדתי בבית חולים ששם מאוד משתדלים לא לחתוך, אך לא היתה בררה וסבלתי ממנו מאוד אחר כך, אך אל יאוש, ברוב המקרים בלידות הבאות לא חותכים.
נ.ב. ניתן לנסות למנוע חתך על ידי שימון המקום (חיצוני) ע"י קרם, במהלך ההריון.
את יכולה לפרט באיזה קרם ובאיזה שלב של ההריון כדאי להתחיל?