דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היני חיילת בת 19 ואובחנה אצלי היום בבוקר דלקת בדרכי השתן. קיבלתי אנטיביוטיקה ל- 3 ימים. רציתי לדעת מה יכול מקור הזיהום ואילו עוד תסמינים מחכים לי מלבד צריבה בשתן והגברת דחיפותו. וכן, האם נטיל אנטיביוטיקה במשך 3 ימים אכן מספיקה להעברת הזיהום. תודה עדי.
זאת שאלה נורא כללית שקשה לענות עליה- האם עשית תרבית? איזה חידק נמצא בתרבית ולמה הוא רגיש? איזו אנטיביוטיקה קיבלת? באיזה מינון? וכיוצ"ב- לרופא יהיה קשה לענות אם את לא ספציפית. באופן כללי בתור אחת שסובלת כרונית מדלקות בשתן, אני יכולה לומר לך שבדר"כ מרגע שלוקחים אנטיביוטיקה (בהנחה שנתנו לך אנטיביוטיקה מתאימה ובמינון הנכון בהתאם לתוצאות התרבית), אמורים להרגיש מיד הקלה (תוך יום), והסימפטומים לא אמורים להחמיר. אם בכ"ז זה יחמיר לך (אם למשל יהיה לך חום או דימום בשתן, או שהכאב יגבר), אז אולי הטיפול שקיבלת לא נכון. בכל אופן קשה לדעת מהנתונים שהצגת. בהצלחה.