חיסון לשפעת מצפה לתשובה מהרופא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום, שאלתי לפני כשבוע מה קורה לגבי חיסון שפעת? לפני כחודש משהי שאלה לגבי החיסון וזאת לאחר כתבה בעיתון שממולץ לנשים בשבוע 14 לעשות חיסון. אתה ענית לה שלא רצוי לעשות זאת מכיון שזהו חיסון פעיל.(משהו כזה). לפני כשבועים שאלה משהי אחרת את אותה שאלה ואתה ענית שזה בסדר. אז... מה התשובה הנכונה?! אני נמצאת בשבוע 26+ והאם במידה וחליתי בשפעת האם זה לא נורא? (אני בשפעות נגד טיפול תרופתי נותנת לזה פשוט לעבור מעצמו. חוץ אולי מטיפות אף). מצפה לתשובה.
http://www.doctors.co.il/forums/read.php?f=9&i=269703&t=269602 למיטב זכרוני ציינתי לפני שבוע שהחיסון איננו מומלץ בהריון מאחר והינו חי-מוחלש