פה וטלפים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברתי בסוף חודש שבעי ובנה בן השנה וחצי חלה במחלת הפה והטלפיים. האם המחלה מסכנת אותה ו/או את עוברה. תודה
אני רואה שהרופא לא ענה, אז אנסה לעזור. כמדומני שלא. אין סכנה. זו מחלה מאוד פשוטה ועוברת מהר (הסימנים הם רק ביידיים וברגליים - כלומר רק חיצוניים). אצל חיות המחלה גם כן לא מסוכנת יותר מידי ועוברת תוך כמה שבועות. הבעיה היא שהיא מאוד מדבקת ובגלל שבעלי החוות למיניהן לא רוצים שהמחלה תעבור מעדר לעדר, יש חוק שצריך לחסל כל חיה שנמצאה חולה. (לפחות בחו"ל ואני גרה בחו"ל, בארץ מחסנים את החיות). אני גם מתארת לעצמי שחברתך מטפלת בילד שלה , בכל מקרה - למה לא להתקשר לרופא ולשאול? מקווה שהכל בסדר.