הצילו-בחילות והקאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בתחילת ההריון שבוע 6, סובלת מבחילות ומהקאות- האם קיימות שיטות להקלת התחושה הנוראית?
לי מאוד עזר ויטמין B 6 שנמצא בפרהנטל - ויטמין שבכלל מומלץ לקחת בתקופת ההריון - כיוון שיש בו גם חומצה פולית ועוד ויטמינים חשובים. אבל בעיקר B 6 שעוזר לבחילות כמו כן לשתות לימודה קרה, אגוזים וכרכרים אף על פי שלכל אחת עוזר דבר אחר - אבל אני בתקופת הבחילות ניסיתי הכללללל!!! אז שיהיה בהצלחה. פרח
נסי לאכול רק דברים שאת אוהבת ובכמויות קטנות, לשתות הרבה מים וגם סודה קרה די עוזר בהצלחה