הרגשת העובר בשבוע 22-23 דר'/בנות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 22.5 רציתי לשאול אתכן בנות וגם את הרופא מה תדירות הרגשת העובר ומתי מרגישיםש באופן חד משמעי (אני יודעת שזה אינדיבדואלי)
שלום לילי! אני בשבוע 21 (20 וארבעה ימים). אני מצליחה להרגיש את התנועות לפעמים בישיבה ולרוב כשאני שוכבת במיטה על הגב בלילה. יש ימים שאני ממש מרגישה אותו וימים שאני בקושי מרגישה אותו ואז כמובן אני ממש נלחצת ומשגעת את בעלי. יש ימים שהוא זז כל כך חזק שאפילו בעלי בהנלת יד על הבטן חש את התזוזות.
בשבועות האלו איין חוקים, צריך פשוט להרגיש את העובר זז במהלך היום.