דופק מהיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחודש הרביעי להריוני ומהבוקר יש לי דופק מהיר זה צריך להלחיץ?
אני גם כמעט בחודש הרביעי ויש לי דופק מהיר אצלי זה לא בבוקר אלא בעיקר אחרי ארוחות אתמול במקרה הייתי אצל הרופאת משפחת בהמלצת הרופא נשים והיא נתנה לי מספר בדיקות שכדאי לבצע והן- א.ק.ג אקו לב ואולטראסאונד של בלוטת התריס כמו כן בדיקת דם של בלוטת התריס הכוללת גם את הנוגדנים T3 ו T4 אני אשמח לדעת גם עוד פרטים במידה ותקבלי תשובה מהרופא מה שנראה לי כמעט בלתי סביר כי הוא אף פעם לא עונה לפורום בכל אופן המשך הריון מוצלח
ראשית תודה על התגובה והאיחול ,המברך מתברך כפי שכתבת עשו לי אמש א.ק.ג ספירת דם לחץ דם והכל ב"ה תקין הרופאה אמרה לי שזה יכול להיות מהתרגשות אך בכל מקרה להיות בקשר עם רופא המשפחה