מישהי מכירה את ד"ר וקסמן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתלבטת האם לעשות את הסקירת מערכות הראשונה אצל ד"ר וקסמן יגאל מרמת אביב הוא הרופא שלי אבל הבנתי שכדאי לעשות את הבדיקה אצל מומחה עיזרו לי להחליט
יש בארץ מספר רופאים שהם "הגורו" של הסקירות. יש כמה בחיפה ובמרכז. יש תחושת הקלה כשאת יודעת שהלכת למשהו שהוא מומחה, כשמדובר בנושא כל כך חשוב כמו התינוק שלך..... בכל אופן לכל אחד מהם יש להזמין תור זמן רב מראש.
מומלץ להשקיע וללכת למישהו מומחה אני ממליצה על ד"ר ברונשטיין בחיפה ידוע כאחד הטובים בארץ רק התור אצלו לוקח הרבה זמן בהצלחה