אתמול ביצעתי בדיקת דם להריון, וקבלתי תוצאה של 376
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זהו הריון? האם זה נחשב לערך נמוך? במידה ואני בהריון ( טפו, טפו, טפו) מהו השלב בו אני נמצאת? האם יש לכן המלצות להמשך פעילות? האם ישנן מגבלות בשלב הזה כמו קיום יחסיי מין? פעילות אירובית? אשמח לקבל את עזרתכן ותשובותיכן - אני זקוקה לכן. תודה מראש
מזל טוב את בהריון!!! הערך שקיבלת הוא יחסית לשבוע בו את נמצאת ולכן לא ניתן לקבוע האם הוא גבוה או נמוך. בעיקרון כל יומיים הערך צריך להכפיל את עצמו פחות או יותר אז תעקבי. בהצלחה
האם זה נורמלי שיש לי הפרשה קטנטנה בצבע חום-בהיר צהבהב?