צרבת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בסוף החודש החמישי להריוני וסובלת מצרבת קלה. האם זה נורמלי? (לא מוקדם מדי?) מה ניתן לעשות נגד מבחינת תזונה נכונה ו/או כדורים להקלה? מה המינון המתאים? תודה מראש על התיחסותכם
סיגל נורמלי לחלוטין אל דאגה יש כדורים בבית מרקחת TAMS בהצלחה
סיגל נורמלי לחלוטין אל דאגה יש כדורים בבית מרקחת TAMS בהצלחה
אפשר גם משהו טבעי יותר מכדורים כמו מלפפון, חסה, שקדים טריים רצוי ללא הקליפה החומה(לשים במים) תפוחים לי מאוד עוזר שקדים.