הומאופטיה והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני נמצאת בשבוע 19 להריוני (חודש 5) ואני מאוד מאוד מנוזלת, גרון כואב ושיעול ליחתי. בבית המרקחת נתנו לי פתרון הומאופטי והמליצו לי על CORYZALIA טבליית מציצה לנזלת ולשיעול סירופ צמחים הרבליס. מכיוון שאני בורה בנושא.... האם אכן אין סכנה לעובר עם התרופות הללו??? תודה
תהיי רגועה תרופות הומופתיות- מהצמחים אינן מזיקות תמיד חשוב לשמור על מינון נורמלי. ותמיד תמיד תתיעצי עם רופאת הנשים שלך- בשביל זה תפקידה. אני אישית לוקחת סירופ נגד שיעול והוא כמובן הומופתי. לידיעתך ישנן מוצרים רבים הומופתים שיכולים לעזור בזירוז הלידה או הפיכתה לקלה יותר- התשובות באינטרנט או בבית טבע. ואל תשכחי להרים טלפון לרופאת נשים שלך...