התעמלות בהריון ולפני
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחלתי להתעמל בשיטת קלניקס בחודש האחרון. במקביל אני מנסה להיכנס להריון (יכול להיול שאני כבר בתחילת ההריון. האם יכול להיות נזק מהתעמלות. (ללא מאמץ אירובי). אם כן מאיזה סוג של תרגילים עלי להימנע???
האם בשבוע הראשון לאחר לידה אפשר להתחיל לבצע כפיפות בטן ? עלי לציין כי נבדקתי ע"י רופא נשים שטען כי כל התעמלות מותרת מלבד כפיפות בטן. רופא נשים אחר טען כי אין כל בעיה והנ"ל אפשרי. אשמח לקבל תגובתכם.
לפי מה שנאמר לי הליכה ושחיה מאוד מומלצת אלא אם כן את חשה ברע והרופא אוסר זאת עלייך. כדאי להמנע מקפיצות ותרגילי בטן בחודשים מתקדמים. אם את חשה בטוב ואין בעיה רפואית אפשר להמשיך בפעילות אך לא להתאמץ יתר על המידה.