טיפול אלרגיה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עקב היותי אלרגית לדבורים, דבורים וצרעות אני מטופלת במרפאת אלרגיות ע"י מתן זריקות כל 6-8 שבועות כבר הרבה שנים. (ניתן לי מינון די גבוה עקב מקום מגורים חקלאי) אני נמצאת בתחילת הריון (ראשון) ורציתי לברר אם עלי להפסיק את הטיפול לתקופת ההריון, איך ואם החיסונים יכולים לפגוע בעובר. האם אני צריכה להתייעץ גם עם רופא ילדים?
הי גל, אני שאלתי בעבר שאלה דומה בקשר לחיסונים (אך לאלרגנים אחרים) ולא נענית בפורום זה אלא רק בפורום אלרגיה שגם נמצא באתר זה , כך שאני ממליצה לך להפנות שאלה זו גם שם. התשובה שניתנה לי היתה שיש לדווח על ההריון לאלרגולוג המטפל ולשקול הפחתת המינונים אך אין צורך להפסיק את הטיפול. במרפאה שלי מסתבר שממשיכים בטיפול כרגיל גם בזמן הריון אך שוב אני לא יודעת לגבי דבורים ... בכל מקרה שיהיה לך הריון קל ומהנה . תמי