חוסר תופעות? דחוף?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 6 ואין שום תופעות של הריון וזה ממש מדאיג האם זה הגיוני? ממש שום תחושות.
אני עכשיו בשבוע 22, אבל גם אני לא הרגשתי שינוי בכלל בחודשים הראשונים!!!!! לא הקאות ולא נפיחות בחזה ולא עייפות ולא סחרחורות !!! לקראת חודש שלישי היו לי מעט בחילות שעברו אחרי שבועיים. גם לא עליתי במשקל. עכשיו אני כבר 4 קילו יותר ומרגישה את העובר כל יום !!! אז אל תדאגי, כל אחת מקבלת את ההריון אחרת והגוף מגיב אחרת מבחורה לבחורה. תשמחי אם אין לך תופעות לוואי כמו הקאות, ושיהיה בהצלחה.