סכרת הריונית- לרופא ולכל אחת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לאחר בדיקת העמת סוכר (50 גרם) נתבררה לי תוצאה של 253 . לטענת הרופא כנרא שיש לי סכרת הריונית, והוא הפנה אותי לרופא המתמחה בהריונות בסיכון גבוה. מה משתמע מכל זה, כיצד ימשיכו לטפל בי מעכשיו? האם עלי להפסיק לאכל מתוק בכלל? האם אני אצטרך להיות בשמירת הריון? במעקב תמידי כלשהו. אנא ענו לי במהרה אני מאוד לחוצה. תודה
רמת הסוכר הנ"ל מצביעה על סכרת ברורה, עלייך לבצע פרופיל סוכר יומי (נעשה בדר"כ באישפוז חד יומי) ולפי הרמות החלטה על הטיפול הנדרש