בדיקת מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופא שלום ! אתמול עברתי בדיקת מי שפיר , לאחר החדרת המחט , היה נראה לי שהיא קרובה לתינוק (כמובן שאני לא מבינה אולטראסאונד כמו הרופא....) הנוזל שנשאב היה נקי וצלול בצבע בהיר. שאלתי היא - אם היתה מתרחשת פגיעה של המחט בתינוק או שהוא היה נוגע בה במהלך הדיקור - איך אפשר לדעת, האם אפשר היה לראות זאת איכשהו ?? תודה
אם העובר היה נפגע הנוזל היה צריך להיות דמי. בדר"כ העובר לא נפגע מאחר ואחרי החדרת המחט מוציאים את החלק המתכתי החד ומשאירים רק צינורית לא חדה לשאיבת הנוזל האמניוטי.