גודל העוער
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 32 ואתמול עשיתי אולטרסאונד. נראה כי התינוקת גדולה מהממוצע. הרופא נתן לי רק הערכה של משקל וטען שהיא כנראה תגיע לפלוס 3.5 קג. 1. כצד נותנים הערכת משקל מדויקת ? לפי מה? 2. האם גודל העובר מושפע מכמות האוכל שאני אוכלת? או שלכל עובר הגודל שלו? בן זוגי ואני ממוצעים בגודל ובמשקל אז מה זה אומר??? אשמח לקבל תשובה או הפנייה לתשובה יש לציין כי את כל הבדיקות ערכתי בחול- מקום מגורי. תודה
טל כתב/ה: > > שלום, אני בשבוע 32 ואתמול עשיתי אולטרסאונד. נראה כי התינוקת > גדולה מהממוצע. הרופא נתן לי רק הערכה של משקל וטען שהיא כנראה > תגיע לפלוס 3.5 קג. > 1. כצד נותנים הערכת משקל מדויקת ? לפי מה? > 2. האם גודל העובר מושפע מכמות האוכל שאני אוכלת? או שלכל עובר > הגודל שלו? > בן זוגי ואני ממוצעים בגודל ובמשקל אז מה זה אומר??? > אשמח לקבל תשובה או הפנייה לתשובה > יש לציין כי את כל הבדיקות ערכתי בחול- מקום מגורי. > תודה
לאחותי היתה הערכה של 3.5-3.8 ק"ג ואפילו יותר, ולא רק רופא אחד בדק אותה, אפילו שבוע לפני הלידה אמרו לה שהתינוקת ענקית מעל הממוצע בערך 4 ק"ג ובסוף נולדה לה ילדה במשקל 2.700!!!!!! אז אל תסמכי כל כך על האולטאה סאונד, ואפילו לא על ה"טווח" הנורמלי של טעות אפשרית.