כאבים במפשעה - טיפול
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכולם, אני נמצאת בשבוע 26 וכבר שבוע יש לי כאבים במפשעה בצד שמאל. הבנתי כבר שהכאבים נובעים ממתיחת שריר האגן ולכן כואב. הבעיה היא שביומיים האחרונים הכאבים גוברים עד כמעט שקשה לי ללכת. רציתי לדעת האם יש טיפול מיוחד לכאב? ומה עוזר יותר, לנוח או ללכת הרבה? או כל דבר אחר? לבנתיים אני סובלת ושותקת (אין ברירה). אודה לתושבתכם
סיגל שלום אני לא רוצה לאכזב אותך אבל זה בדיוק מה שלי קרה בהריון האחרון וזה נמשך עד סוף ההריון,תנסי לקנות חגורת הריון אולי זה יעזור לך