אלית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דיברתי עם החברה שלי והיא אמרה לי שאצלה לא היתה בעיה , כי היא עשתה רק שני חיסונים: הפטיטיס בי ודיפטריה או משהו כזה ושניהם לא מסוכנים בהריון. (אולי כי הם חיסונים פסיביים ולא אקטיביים). חיסון נגד צהבת או לקיחת כדורים נגד מלאריה יכולים להיות מסוכנים לעובר. אני לא יודעת איזה חיסונים קיבלת ומקווה שהכל בסדר.
אלית היקרה אחרי מספר טלפונים ושיחה עם מחלקת טרטולוגיה בירושליים הוברר לי שהכל בסדר והחיסונים מאושרים לנשים בהריון. בכל אופן רציתי להודות לך ואם בא תהיי בקשר טליה אפשר כמובן להחליף אימלים