תוצאות ערכי בדיקת הריון - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם הנ"ל תקין: 0 ימים איחור (ביום שהייתי אמורה לקבל וסת) - 48 יומיים איחור (יומיים לאחר מכן) - 57 זה לא אמור להכפיל עצמו ביומיים??? האם הערכים נורמלים????? כמובן שאמשיך לעשות מעקב, אך איך זה נראה עד עכשיו?
קרן שלום, לפי מה שידוע לי הערכים לא מכפילים את עצמם בדיוק אלא פי 1.5 , אך כדי להיות פחות בלחץ כדאי שתרגעי ותחכי עוד מספר ימים, רצוי לבצע את הבדיקה לפחות 14 יום לאחר הוסת האחרונה. והכי כדאי שתתקשרי לרופא שלך ותאמרי לו את זה.