חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, קבלתי תוצאה נמוכה של חלבון עוברי בגלל שאחד הערכים היה גבוה נאמר לי שאני נמצאת בהריון בסיכון גבוה מה המשמעות תודה
גם התוצאה שלי היתה בזמנו מאוד גרועה: יצא לי סיכוי של אחד ל- 75. עשיתי מי שפיר והכל היה תקין. אצלי קיבלתי תוצאה כזו בגלל ערך גבוה של ההורמון hcg שיצא אצלי מעל 4.5, כלומר אני לא בהריון בתוספת סיכון. איזה ערך אצלך יצא גבוה? ערך חלבון עוברי גבוה מהרגיל יכול לנבוע מבעיה שלייתית. בעיה כזאת עלולה לגרום לסיכון מוגבר ללידה מוקדמת, למשקל לידה נמוך, להפלות או לסיבוכים אחרים כמו היפרדות שיליה, רעלת הריון ואפילו מות העובר. אאא - בבב - ללל :ברוב המקרים שבהם מתקבלת תוצאה גבוהה נמצא שהעובר תקין לחלוטין ואין הסבר לרמה המוגברת!!!!!!! הרופאים לא לוקחים סיכון ומכלילים אותך כהריון תוספת סיכון.