שבוע 16
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נאמר לי כי בשבוע 16 מתחילים להרגיש את תנועות העובר ,טרם התחילו תחושות אלו עד מתי לחכות ? ומתי עלי לחשוש כי ייתכן וקיימת בעיה כלשהי? דבר נוסף ב- 7.10 אני עושה מי שפיר משהו מיוחד שעלי לדעת? תודה
אני בהריון ראשון , שבוע 22. התחלתי להרגיש את העוברית רק לפני שבוע !!!!! בהריון ראשון מתחילים להרגיש תנועות בין שבוע 18 לשבוע 24. כך שאין לך מה לדאוג.
גם אני בשבוע 20 ואני חשה את העובר רק אם אני ממש מתרכזת בזה, התנועות גם עדיין לא מורגשות באופן חיצוני, כך שבעלי עדיין מתוסכל שהוא לא מצליח להרגיש כלום. זה מאד אישי.