דימום בתחילת הריון - דחוף!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת ביום הראשון של השבוע השישי ומזה כשבוע וחצי יש לי הפרשה חומה / ורודה בהירה. בבדיקת דם שערכתי לפני יומיים ערך הבטא היה 668, אתמול גם הרגשתי מעט התכוצויות בבטן התחתונה. האם יש סיבה לדאגה? האם עלי לבצע בדיקת דם נוספת ? האם עלי לגשת למיון נשים? הרופא שלי נמצא עד שבוע הבא בחופשה ואני לא יודעת מה לעשות. יש לציין שלפני כשלושה חודשים עברתי הקפאה של צוואר הרחם בעקבות דימומים שנמשכו זמן רב. לאחר ההקפאה נפסקו הדימומים. האם יתכן שיש לכך קשר לדימום שיש לי עכשיו? תודה מראש תמי
מהבנתי הדלה: ייתכן וזה דימום המעיד על התשרשות הבייצית המופרית ברחם - ואז אין כל סיבה לבהלה. (אם זה לא דימום חריף אלא הפרשה חומה) מה שכן רצוי שתערכי בדיקת דם עוד יום - יומיים וראי אם רמת ההורמון עלתה. אם כן ההריון תקין. אם לא גשי לרופא מחליף.