שאלה דחופה לרופא - אדמת , דחוף !!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני להיכנס להריון. תוצאת הבדיקה שקבלתי הינה 26.5 ונרשם כייל נוגדנים נמוך. האם בהתחשב בתוצאת הבדיקה כדאי לעשות את החיסון נגד אדמת כעת ? כמה זמן יש להמתין אחרי החיסון על מנת להיכנס להריון ? האם כדאי להיכנס להריון כעת ולעשות את החיסון אחרי הלידה ? אנא תשובתכם הדחופה.
הי אלמונית, מומלץ שתתחסני עכשיו ותמתיני חודש ואז את יכולה להתחיל לנסות להרות. בהצלחה!
אלמונית - שלום רב כפי שדפנה המליצה יש להתחסן לפני הכניסה להריון. לגבי המתנה של חודש, מידע זה שגוי לפי המלצה שקיבלתי יש להמתין 3 מחזורים. עדיף לשאול רופא נשים. בהצלחה