העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבקש לדעת איזה בדיקה בדיוק צריך לעשות? אני בשבוע 24 ואני יודעת כי צריך לעשות בדיקת העמסת סוכר- אך אני לא יודעת אם צריך לעשות את הבדיקה הארוכה או הקצרה, של השעה או של השלוש שעות?! אשמח אם מישהי תייעץ ד.א תוצאות הבדיקות בתחילת ההריון בנוגע לסוכר היו תקינות
הבדיקה הראשונית של העמסת סוכר היא הבדיקה הקצרה שבה נותנים לך לשתות את הסוכר ולאחר שעה מבצעים בדיקת דם. במידה וישנה בעיה עם הבדיקה הזו - תוצאה לא תקינה, תדרשי לבצע בדיקה נוספת שהיא הארוכה יותר. שיהיה בהצלחה פרח