הריון - מעקב בארה"ב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! מי מכן הגרה בארה"ב ויכולה ליעץ לי לגבי מעקב הריון הנהוג בארה"ב. אני ממש בהתחלה ויש לי מס' שאלות: מתי נהוג לגשת לרופא , בדיקת דופק עובר, האם הרופא מבצע שקיפות עורפית, סריקת מערכות, בדיקת מי שפיר? ומה לגבי חלבון עוברי? למי עלי לגשת במקרים הללו? לרופא פרטי בתשלום? יש לי ביטוח רפואי. אודה לשובתכן בעלות הנסיון..
הי יש לי שאלה אלייך, גם אני עוברת לארה"ב בקרוב ואמרו לי שמכסים הריון רק עד שבוע 25. איזה ביטוח יש לך? של איזו חברה? מה המחיר החודשי? האם הוא מכסה עד סוף ההריון? תודה רבה
שלום שרון הביטוח מטעם מקום העבודה לכן אין לי תשובות לשאלותיך לגבי כיסוי עד שבוע 25 לא ידוע לי על כך.מאחלת לך מעבר והריון קלים.