לחץ והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש השפעה ללחץ נפשי על יכולת הכניסה להריון? תודה מראש
לא שמעתי על מחקרים בנושא,אך נשים מספרות שרוגע עזר להן לקלוט הריון לאחר נסיונות כושלים במצב של לחץ נפשי. בהצלחה יקרה
בהחלט כן, את חייבת להיות רגועה, מאחר ואת חושבת ועסוקה כל הזמן בלחשוב על ההיריון - את לא נהנית ממין, וגם אם לא ניקלטת את במצב רוח לא טוב, ואת מתאכזבת כשאת מקבלת מחזור. לכן את צריכה לזרום עם העניין וברגע שזה יקרה, זה יקרה. זה לא צריך להעסיק אותך במחשבות כל הזמן, כי את עצבנית ואני בטוחה שבן זוגך מרגיש את זה גם וזה עלול להשפיע עליו, ולקיים יחסי מין בלחץ זה קשה. בהצלחה.