חלב לרופא דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חצי שנה עברתי הפלה נדחית בשבוע 16 לאחר שבועיים התחיל לי טיפות חלב הלכתי לרופא והוא אמר שזה הארומנים של הריון ושיעבור היום לאחר שלושה חודשים התחיל לי טיפה לאחר שהורדתי את החזיה האם יש סיבה לדאגה כי אני מעונינת להיות בהריון בקרוב מאוד
כדי מאוד שתלכי לרופא נשים לבדיקת הורמונים - כנראה יש לך פרולקטין - הורמון שמייצר חלב - גבוה ולכן יוצא לך חלב - האמת שלפני ההריון שלי גם היתה לי "דליפה" היה לי אחוז של פרולקטין מאוד גבוה עשיתי בדיקות ע"מ למצוא את הסיבה שלבסוף התבררה כי אני כל אותו זמן הייתי בהריון. אז שיהיה בהצלחה. ותמיד הכי פשוט זה להיוועץ ברופא. פרח