סימני מתיחה? האם יש פתרון- הצילו!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון (בשלב מתקדם) ויש לי סימני מתיחה באיזור הבטן. שמעתי שין דבר הניתן לעשות למען מראה אסתטי יותר, לאחר שכבר ישנם סימני מתיחה, למעט להוריד במשקל לאחר הלידה ולעסוק בספורט במטרה שהעור יתכווץ וגם אז יישארו הסימנים לבנים אך יראו אותם. שאלתי: האם יש איזו שיטה המוכרת לכן שניתן בה להיפטר מסימנים אלו? האם אתן מכירות אישית מישהי שהצליחה להיפטר מהסימנים? תודה לילך
למרוח בייבי פצפון (ניתן להשיג בשילב) ושמן נבט חיטה ולקוות שלא ישארו סימנים.
לחבב את סימני המתיחה כמו שמחבבים כל דבר שקשור לתינוק.