שאלה לגבי נפיחות ורעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני באמצע חודש שמיני ובמעקב לחץ דם. אמרו לי לעקוב אחר ירידה בתנועות, טישטוש ראייה, כאב ראש או כאב באזור הבטן העליונה ולחץ דם גבוה העולה על 90 (התחתון) או על 140 (העליון) כסימנים המעידים אולי על רעלת הריון. כשהייתי במעקב אמרו לי שנפיחות באזור הפנים, הידיים והרגליים גם היא עשוייה להיות מדאיגה. שאלתי היא האם גם במקרה של נפיחות בלבד, כאשר אף אחד מהסימפוטים האחרים אינו מתקיים. האם יש סיכוי שזה מעיד על רעלת או שמא זה רק אצירת מים בגוף? תודה
גם לי יש בעיה דומה מאוד, ואשמח לקבל תשובה/עצה ממישהו/מישהו ומהרופא כמובן!! ובנוסף האם יש דרך להיפטר מהנפיחות בפנים, או שפשוט יש להמתין עד הלידה?! הרבה תודה